20171121.jpg

 


THE CHAINSMOKERS - Something Just Like This
這裡的歌詞好像如同你對我訴說 

But she said, where d'you wanna go?
How much you wanna risk?
I'm not looking for somebody
With some superhuman gifts
Some superhero
Some fairytale bliss
Just something I can turn to
Somebody I can kiss

你要的一直都不是別人眼裡的超人不用帶著白馬的人。
而是你可以寄託你思念寄託你雙唇的人

很謝謝你相信我是那樣的人
也謝謝你帶著思念與等待守著
很對不起讓你收藏許多傷口在我們的愛上
我愛你也很期待有我們的家

#愛持續著成長
#謝謝你
#我愛你
#要過沒有你的日子了
#遠行等待歸巢
#好好的接我的遠端思念
By 小助子騎士

arrow
arrow
    全站熱搜

    貞貞♫ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()